Garanti

Hvis der sker noget med dine briller

Vi lægger stor vægt på, at du får det produkt, du betaler for. Derfor er det vigtigt for os, at du er tilfreds med dine nye briller.

Skulle der mod forventning være noget galt med dine briller, kan du kontakte din nærmeste CrossEyes-butik. Personalet vil der være klar til at hjælpe dig videre og tage hånd om problemet.

Foruden at du naturligvis har 2 års reklamation på dine briller, har vi også 2 måneders tilvænningsgaranti. Læs mere om de forskellige garantier herunder.

Tilvænningsgaranti

Hos CrossEyes får du en tilvænningsgaranti på 2 måneder, når du køber briller med glidende overgang.

Det kan være svært at vænne sig til et glas med glidende overgang, og der vil derfor være en tilvænningsperiode, hvis du ikke har haft flerstyrkebriller før eller er skiftet fra en anden type flerstyrkebriller. Det kan tage alt fra få timer til et par uger, før du har vænnet dig ordentligt til dine nye briller.

Har du meget svært ved at vænne dig til glassene, er du altid velkommen i den butik, hvor du købte dine briller, så længe det er inden for tilvænningsgarantien. Sammen forsøger vi at finde en løsning, hvad enten det drejer sig om en tilretning af brillen, at skifte glassene eller at tilbyde dig en ny brille med bifokale glas – eller to enkeltstyrkebriller.

2-års reklamation

Vi giver dig 2 års reklamationsret på dine briller. Hvis dine briller går i stykker, skal du hurtigst muligt kontakte den butik, hvor du har købt dine briller. Her står personalet klar til at hjælpe dig videre, så vi sammen kan finde en løsning.

Kan du ikke komme i kontakt med den butik, hvor du har købt dine briller, kan du kontakte vores hovedkontor på info@crosseyes.dk eller på telefon 61 22 31 33.

Center for Klageløsning

Ønsker du at klage over en vare, du har købt hos os, og vi ikke kan finde en løsning sammen, kan du sende klagen videre til Center for Klageløsning. Læs mere på deres hjemmeside her.

Bemærk, at det er en forudsætning, at der stadig er reklamationsret på din vare, når du henvender dig til Center for Klageløsning. Du kan først henvende dig til Center for Klageløsning, når du har haft kontaktet CrossEyes vedrørende din klage.